NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Polski debiut Melon Fashion Group w Galerii Północnej

2017-06-08 12:10:36

Z ponad 600 sklepami zlokalizowanymi w Europie Środkowo-Wschodniej, Melon Fashion Group jest jednym z największych detalistów branży odzieżowej z Rosji. Portfolio firmy tworzą trzy marki modowe: ZARINA, LOVE REPUBLIC oraz befree. Ubrania i dodatki dostępne w ramach każdego
z brandów łączą ciekawe kroje, efektowne materiały i dbałość o detale. Rożni natomiast styl. LOVE REPUBLIC to propozycja skierowana przede wszystkim do młodych kobiet, lubiących oryginalne ubrania i poszukujących własnego, unikalnego stylu. befree powstało z myślą o nastolatkach i młodych dziewczynach, które w modzie szukają inspiracji, lubią eksperymenty i nie boją się zmian. Bardziej dojrzała ZARINA łączy codzienne stylizacje z propozycjami eleganckich, kobiecych krojów. W 2017 roku odzieżowy potentat z Rosji pojawił się na polskim rynku, otwierając pierwszy sklep befree
w Trójmieście. Debiut pozostałych marek zaplanowany jest na III kwartał br., kiedy to salony ZARINA, LOVE REPUBLIC oraz befree pojawią się w Galerii Północnej.

 

Galeria Północna będzie pierwszym obiektem handlowym z Polsce, w którym pojawią się salony wszystkich trzech marek należących do Melon Fashion Group. Dla ZARINY i LOVE REPUBLIC będzie
to debiut, befree otworzy u nas trzeci salon w Polsce. Nawiązanie tak kompleksowej współpracy
z Melon Fashion Group to z jednej strony ogromne wyróżnienie i umocnienie pozycji Galerii Północnej na mapie obiektów wyznaczających trendy w modzie, podążających za ciekawymi markami
i wychodzących naprzeciw młodym, świadomym swoich potrzeb klientom. Z drugiej strony to także bardzo ciekawa propozycja dla naszych gości, którzy będą mieli unikalną szansę skorzystania z oferty jednego z wiodących producentów odzieży w Europie Środkowo-Wschodniej –
mówi Jacek Wachowicz, Chief Investment Officer, GTC.  

 

Nowoczesne, otwarte na młodych klientów centrum handlowe będzie idealną lokalizacją dla nowego przedsięwzięcia Melon Fashion Group. Łączna powierzchnia salonów trzech marek to ponad 1000 m². W transakcji najmu firmę GTC, inwestora Galerii Północnej, wspierała agencja Cushman&Wakefield.

 

Galeria Północna przyciąga handlowe perełki

ZARINA, LOVE REPUBLIC i befree to nie jedyne marki, które swój debiut w Polsce zaplanowały właśnie we współpracy z Galerią Północną. Atrakcyjna lokalizacja, ciekawy projekt i młoda, aktywna grupa docelowa to czynniki, które do obiektu przyciągnęły także jedną z najbardziej znanych marek modowych – Forever 21. Amerykański potentat odzieżowy pod koniec 2015 roku rozpoczął ekspansję na polskim rynku. Galeria Północna była pierwszym obiektem handlowym w Polsce, który Forever 21 wybrało na lokalizację swojego sklepu i z którym podpisało list intencyjny o współpracy.

 

Potencjał pierwszego obiektu handlowego na Białołęce docenił także brytyjski Hamleys – jedna
z największych na świecie sieci sklepów z zabawkami, będąca oficjalnym dostawcą zabawek dla Brytyjskiej Rodziny Królewskiej. Na lokalizację swojego pierwszego salonu w Polsce i jednego
z pierwszych w Europie Środkowej Hamleys wybrał właśnie Galerię Północną. Tym, co wyróżnia sklepy marki na tle konkurencji jest nie tylko oferta, ale fakt, że wizyta w nich to niezapomniane przeżycie dla całej rodziny. Polski sklep zaoferuje klientom większość międzynarodowych, dobrze znanych marek, jak Lego, Nerf, Hasbro, Mattel czy Disney oraz autorskie zabawki, które cieszą się ogromnym zainteresowaniem dzieci na całym świecie.

 

Filozofia, która zakłada, że salon w centrum handlowym powinien być czymś więcej, niż tylko miejscem sprzedaży produktów, jest bliska także marce 4faces – specjalistycznemu multibrandowemu konceptowi sportowemu, promującemu aktywny styl życia. Marka należąca do spółki OTCF, właściciela m.in. 4F, swój pierwszy salon w Warszawie otworzy również w Galerii Północnej. Klientów nowej galerii na Białołęce chce zdobyć przede wszystkim połączeniem wysokiej jakości oferty produktowej
z doradztwem sprzedawców-ekspertów i szerokim wachlarzem usług dodatkowych w ramach Body Center, obejmującym m.in. porady dietetyka, trenera personalnego czy nawet fizjoterapeuty. Białołęka, jako dzielnica z dużym potencjałem do uprawiania różnorodnych aktywności ruchowych, przyciągnęła także markę Martes Sport. Salon w Galerii Północnej o powierzchni 1200 mkw będzie jednym z 5 obiektów premium w sieci ponad 200 sklepów Martes Sport. Inwestycja znacząco poszerzy dostępność wysokiej klasy odzieży i sprzętu sportowego w północnej części Warszawy.  Pozwoli także mieszkańcom okolicy skorzystać z profesjonalnych usług i doradztwa pasjonatów najbardziej popularnych dyscyplin sportowych.

 

Zarząd Grupy GTC zapowiada premiery kolejnych międzynarodowych marek, które ekspansję
na polskim rynku rozpoczną od Galerii Północnej.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: