NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Monnari i TATUUM – modowa klasyka w ofercie Galerii Północnej

2017-07-17 14:18:11

Polskie marki modowe są cenione przede wszystkim za wysoką jakość, ciekawe kroje i naturalne, materiały. Wśród nich znajduje się wiele firm z tradycjami, które osiągnęły wysoką pozycję
na rodzimym rynku i od lat z powiedzeniem prowadzą zagraniczną ekspansję. Dwie z nich już niedługo otworzą swoje salony w Galerii Północnej. Monnari to marka dla kobiet ceniących i poszukujących eleganckiej i klasycznej odzieży. TATUUM natomiast łączy w sobie modę z elegancką wygodą. Dzięki temu doskonale uzupełnią modowa ofertę przygotowaną z myślą o dojrzalszych klientach – mówi Agnieszka Nowak, Dyrektor Galerii Północnej.

Monnari to marka skoncentrowana na tworzeniu kompleksowych kolekcji dla kobiet powyżej 30 roku życia. Działa na polskim rynku już od 20 lat i czterokrotnie zdobyła prestiżowy tytuł „Doskonałość Mody”, przyznawany przez magazyn Twój Styl. Kolekcje Monnari to nowoczesna klasyka wykorzystująca szlachetne tkaniny. Oferta dostępna w każdym sezonie obejmuje ponad 1000 wzorów w różnych wariantach kolorystycznych, nawiązujących do najnowszych modowych trendów. Ubrania można dowolnie ze sobą zestawiać, uzupełniając markowymi dodatkami dostępnymi w asortymencie Monnari, takimi jak apaszki, biżuteria, torebki, paski czy buty. Salon w Galerii Północnej będzie charakteryzował nowoczesny design oraz przejrzyste, naturalne kolory, które uprzyjemnią klientkom zakupy.

20 lat doświadczenia na polskim rynku, ponad 80 salonów i tytuł „Doskonałość Mody” magazynu Twój Styl to dowody na to, że kolekcje marki TATUUM idealnie trafiają w gusta Polaków i spełniają ich oczekiwania zarówno pod kątem mody, jak i jakości. Elegancja przełamana nieformalnymi stylizacjami, prosta forma, uzupełniona ciekawymi dodatkami, a przede wszystkim starannie dopracowane kroje – to właśnie wyróżnia markę na tle konkurencji. TATUUM rok temu odświeżyła logo i wdrożyła nową strategię w zakresie wizerunku marki, sygnując swoje kolekcje hasłem „Inspired by Generations”. Salon w Galerii Północnej zostanie stworzony zgodnie z nową koncepcją wizualną, a widoczna we wnętrzu paleta pięciu kolorów-symboli zainspirowanych naturą – drewnem, kamieniem, zielenią, ziemią i wodą podkreśli nacisk marki na stosowanie naturalnych materiałów wysokiej jakości, takich jaki len, wełna czy bawełna. Całość wystroju salonu spójnie harmonizuje bowiem z DNA marki, które namawia swoich klientów do życia w zgodzie z naturą i doceniania detali.

Salon Monnari w Galerii Północnej zajmie powierzchnię blisko 225 mkw, sklep TATUUM około 150 mkw. W transakcjach najmu pośredniczyła agencja JLL.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: