Posnania to wyjątkowy obiekt na mapie Polski ze względu na zaawansowane rozwiązania technologiczne i cyfrowe, które służą rozrywce i informacji oraz wzbogacają ofertę usług tworząc unikalny „customer experience”. Projektem Posnanii zajmował się Apsys LAB – think tank
w strukturach Apsys Polska, którego głównym celem jest monitorowanie nowych
trendów w branży
i generowanie innowacyjnych rozwiązań.
Ze względu na coraz większą mobilność klientów i rosnącą rolę mediów
społecznościowych, Posnania sięga po nowe sposoby interakcji z konsumentami. Apsys
Polska położyła znaczący nacisk
na działania digitalowe, które w ramach wieloletniej współpracy powierzyła TBWA.
Agencja była odpowiedzialna za stworzenie koncepcji i projektu strony
internetowej oraz aplikacji mobilnej, które
są ze sobą spójne systemowo. Bogata oferta usług, z których może skorzystać
użytkownik, obejmuje m.in. dostęp do informacji o aktualnych wydarzeniach,
możliwość zapoznania się z promocjami czy skorzystania z planu interaktywnego oraz
funkcji nawigacji do określonego miejsca w Posnanii.
Opcje „Prowadź do auta” i „Zaparkuj” zostały stworzone z myślą o kierowcach.
Ułatwią im znalezienie wolnych miejsc parkingowych i doprowadzą do już
zaparkowanego samochodu. Fanom „selfie” rozrywki dostarczy natomiast opcja „Selfiefun”,
dzięki której klienci będą mogli zrobić sobie zdjęcie, nałożyć na nie zabawne
elementy komiksowe, a następnie udostępnić na interaktywnej ściance social
media, zbudowanej w Posnanii. Użytkownicy za pomocą aplikacji lub strony, będą
również mogli zarezerwować usługi oferowane przez centrum handlowe, takie jak osobisty
stylista, rezerwacja
sal konferencyjnych, hands free shopping i wiele innych.
Aplikacja jest dostępna na platformy iOS oraz Android.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET