„Dlaczego chciałby ten bagażnik?”, „Czy jego BMW potrzebuje przeglądu po zimie?”, „Dlaczego wybrałby koła BMW M Performance?”. Na te i wiele innych pytań mógłby odpowiedzieć jedynie specjalista i pasjonat samochodów. Właśnie do takich osób skierowana jest kampania rekrutacyjna przygotowana przez agencję MAB we współpracy z BMW Group Polska. Kreacje, które pojawiły się na nośnikach outdoorowych, online i w social media, opierają się na specjalistycznej wiedzy i kompetencjach, które powinni posiadać nowi pracownicy firmy: mechanicy, sprzedawcy czy doradcy serwisowi. Hasło „Jeśli wiesz, aplikuj” jest dedykowane ekspertom, którzy są zainteresowani rozwojem zawodowym w świecie samochodów marki premium.
Kampania
wystartowała 3.10.2016 r. i jej zakończenie planowane jest na 6.11.2016 r.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET