WojTech i Reneusz to dwie zupełnie przeciwstawne osobowości, przedstawiciele 2 różnych pokoleń, którzy przy wyborze sprzętu elektronicznego do domu czy dla siebie zwracają uwagę na zupełnie różne aspekty. W nowej kampanii Saturna wcielają się w role doradców klienta i rozmawiają o technologii – każdy na swój sposób. Reneusz – z młodzieńczą pasją i energią, WojTech – z właściwym dla siebie dystansem, spokojem i doświadczeniem życiowym.
Na kampanię z udziałem WojTecha i
Reneusza składają się spoty TV, spoty radiowe oraz działania w Internecie i
social mediach. Za całościowy koncept i realizację nowej kampanii w TV i radiu
odpowiada agencja K2, za produkcję spotów dom produkcyjny OTO, za zakup mediów
Dział Planowania Mediów Media Saturn Holding Polska we współpracy z domem
mediowym Universal McCann, za realizację działań w Internecie odpowiada agencja
Golden Submarine, za social media – K2 Media, natomiast za działania PR agencja
TBWA PR. Realizacją kampanii w mediach drukowanych zajmuje się wewnętrzna agencja
klienta Redblue.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET