Połączenie
się na miejscu z tłumaczem języka migowego umożliwia pracownikom sklepu
profesjonalną obsługę, a osobom Głuchym skorzystanie z porad fachowych doradców
i uzyskanie niezbędnych informacji na temat nowoczesnego sprzętu
elektronicznego. Usługa jest bezpłatna.
Obsługa Systemu Komunikacji Niewerbalnej jest wyjątkowo prosta i wygodna zarówno dla klientów, jak i fachowych doradców, którzy służą swoją wiedzą. Pracownicy sklepu łączą się poprzez tablet z tłumaczem języka migowego. Klient poszukujący sprzętu lub porady dotyczącej zakupów zadaje swoje pytania tłumaczowi, a ten – pełniąc rolę pośrednika – przekazuje je pracownikowi. Rozmowa pomiędzy klientem, pracownikiem a tłumaczem odbywa symultanicznie, co pozwala szybko i sprawnie udzielić niezbędnych wyjaśnień.
Na każdym kroku staramy się
wprowadzać rozwiązania i usprawnienia, które wpłyną na jakość zakupów w naszych
sklepach. Sieć Saturn na pierwszym miejscu stawia klienta i jego potrzeby -
dotyczy to zarówno oferty produktowej, jak i obsługi. System Komunikacji
Niewerbalnej został wprowadzony w naszych sklepach z myślą o osobach
posługujących się językiem migowym. Specjalistyczny system umożliwia kontakt z
tłumaczem języka migowego, a w efekcie – sprawy proces doradczy oraz zakupowy.
Wiemy, że dzięki takiemu rozwiązaniu, osoby z wadami słuchu czują się
komfortowo w naszych sklepach i mogą zawsze uzyskać profesjonalną poradę w
zakresie wyboru sprzętu elektronicznego, jego obsługi oraz funkcji – mówi
Wioletta Batóg, Rzecznik Prasowy Media Saturn Holding Polska.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET