NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Manufaktura po raz kolejny wybrała TBWA

2015-03-18 12:02:58

Manufaktura od lat aktywizuje kulturalne, towarzyskie i handlowe życie Łodzi. Teraz, dzięki nowej kampanii, ozdobi ulice miasta kolorowymi i niestandardowymi kreacjami, promującymi wiosenne kolekcje. Wszystkie projekty materiałów reklamowych zostały stworzone ręcznie w formie przestrzennych konstrukcji. Do ich wykonania użyto tkanin, zaprojektowanych i wyprodukowanych specjalnie na potrzeby tej kampanii. W ten sposób Manufaktura przypomina mieszkańcom o tradycji łódzkiego rękodzieła i historii miasta, jako stolicy mody. Jednocześnie za pomocą zabawnych, rymowanych haseł, umieszczonych na projektach – składa hołd słynnym lokalnym poetom.

Dzięki dotychczasowym działaniom komunikacyjnym, Manufaktura osiąga najwyższe wskaźniki świadomości wśród konsumentów. Dlatego też cieszymy się, że już kolejny rok będziemy mogli wspólnie budować jej sukces. Nowa kampania stworzona na styku tradycji i nowoczesności oddaje energię tego miejsca i pozycjonuje je jako przestrzeń kreatywną. Jednocześnie przypomina, że nawet w erze cyfryzacji, dzieło ludzkiej ręki ma niezaprzeczalną wartość artystyczną – mówi Alena Suszycka, Dyrektor Zarządzająca TBWA.

Wiosenna odsłona kampanii rozpoczęła się w marcu br. i potrwa do 30 marca br. Swoim zasięgiem obejmie Łódź oraz okolice miasta. TBWA odpowiada za strategię komunikacyjną oraz kreacje w kanałach ATL i BTL. W kampanii wykorzystano nośniki zewnętrzne: m.in. billboardy, tablice BLW, wielkoformatowe siatki winylowe i citilighty. Działania reklamowe będą także prowadzone w regionalnej prasie i rozgłośniach radiowych. W Manufakturze zostanie zorganizowana zintegrowana kampania promocyjna skierowana do jej klientów, obejmująca m.in.: ulotki, plakaty oraz konkursy.


 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: