TBWA PR dla Nestlé Waters Polska SA
Działania podjęte przez Nestlé
Waters Polska SA z okazji obchodzonego 22 marca Światowego Dnia Wody są
realizowane w oparciu o przyjętą przez firmę strategię Tworzenia Wspólnej
Wartości (CSV). Zgodnie z jej założeniami spółka angażuje się w projekty na
rzecz ochrony zasobów wodnych, w tym m.in. redukuje ich zużycie w swoich
fabrykach oraz podejmuje działania edukacyjne z tego zakresu.
W ramach trwającej ponad miesiąc
akcji, w Warszawie i Nałęczowie prowadzone są aktywności dotyczące
odpowiedzialnego gospodarowania wodą dla pracowników firmy oraz dzieci z
wybranych szkół.
Agencja TBWA PR jest
odpowiedzialna za kompleksową obsługę projektu, w tym: przygotowanie i
wdrożenie strategii komunikacyjnej, koordynację wszystkich działań w ramach
akcji oraz media relations.
W obliczu
kurczących się zasobów naturalnych, w tym wody, działania marek na rzecz
środowiska stają się istotnym elementem edukacji społecznej. Dzięki akcji z
okazji Światowego Dnia Wody, Nestlé Waters Polska przyczynia się do szerzenia świadomości na temat
odpowiedzialnego podejścia do gospodarowania tym surowcem wśród najmłodszych.
Dlatego cieszymy się, że możemy być częścią tej ważnej lekcji i wspierać Klienta
w działaniach na rzecz lepszego jutra – mówi Agata Zioło, Account Director TBWA
PR.