Dzięki Perwoll z formułą ReNew+ konsumenci mogą nie tylko przez długi czas cieszyć się intensywnymi kolorami ubrań, ale też przywrócić im utracony blask. Teraz, dla wszystkich lubiących zabawy modą, marka przygotowała wyjątkową loterię, w której główną nagrodą są zakupy w stolicy mody – Mediolanie z ambasadorką marki i cenionym doradcą wizerunkowym - Mają Sablewską. To niezwykłe wyróżnienie oraz pokaźną kwotę 10 000 zł otrzymają 3 osoby. Dodatkowo, 60 uczestników zostanie wyróżnionych voucherami na zakupy w sklepie internetowym answear.com i 120 – kosmetykami firmy Schwarzkopf. Loteria audioteksowa potrwa do 9 sierpnia br.
TBWA odpowiada za realizację spotu
telewizyjnego, przygotowanie materiałów POS oraz kreacje internetowe promujące
projekt. Reklama w wersji 30’’ będzie emitowana w ogólnopolskich stacjach
telewizyjnych. Działania on-line objęły przygotowanie kampanii displayowej oraz
layoutu strony internetowej, poświęconej projektowi, z wykorzystaniem zdjęć
autorstwa cenionego fotografa - Jacka Poręby. Kampanię reklamową w mediach uzupełnią
materiały POS, dystrybuowane m.in. w ogólnopolskich sieciach sklepów
detalicznych.
Organizatorem loterii audioteksowej jest
Smolar Agencja Promocyjno-Reklamowa Sp. z o.o. Więcej szczegółów oraz regulamin
są dostępne pod adresem: www.smolar.pl
oraz www.perwoll.pl.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET