GJC Inter Media jest liderem polskiego rynku targowego w sektorze reklamy. Firma od kilkunastu lat organizuje cieszące się ogromnym zainteresowaniem imprezy związane z reklamą i poligrafią oraz dostarcza produkty biznesowe dla firm działających w tej branży. EXPO XXI Warszawa od prawie 15 lat wyznacza najwyższe standardy dla obiektów eventowych działających zarówno na rynku warszawskim, jak i na terenie całej Polski. Teraz obydwie firmy połączą wiedzę i doświadczenie, aby wspólnie rozwijać trzy nowe wydarzenia targowe, które GJC Inter Media planuje organizować w EXPO XXI Warszawa począwszy od 2016 roku.
Zaufanie i zadowolenie klientów są
priorytetem dla całego zespołu EXPO XXI Warszawa. Czujemy się zaszczyceni,
kiedy nasi partnerzy wracają do obiektu z kolejnymi pomysłami i projektami,
które planują zrealizować. Z firmą GJC Inter Media współpracujemy od kilkunastu
lat. W tym czasie mieliśmy przyjemność obserwować, jak rozwijają się targi Rema
Days, a spółka z powodzeniem realizuje kolejne wydarzenia –
podsumowała dotychczasową współpracę Żaneta Berus, Prezes EXPO XXI Warszawa. Teraz otwieramy kolejny rozdział w naszej
współpracy, wyznaczając jednocześnie nowe trendy dla branży spotkań. Jako
pierwszy obiekt eventowy w Warszawie zostaliśmy zaproszeni przez partnera do
współpracy strategicznej, obejmującej aż trzy nowe wydarzenia targowe,
zaplanowane na najbliższe lata. To ogromne wyróżnienie i jednocześnie wyzwanie,
w którego realizację z radością zaangażujemy nasze doświadczenie, siły i
zasoby.
Jednocześnie
GJC Inter Media podjęło decyzję, że flagowa impreza firmy - targi Rema Days, w 2016
roku zmieni lokalizację. Największe wydarzenie
w branży reklamy i poligrafii w Europie Środkowej przez 11 lat organizowane
było w EXPO XXI Warszawa.
Targi Rema Days na
stałe wpisały się już w targowy kalendarz imprez – co roku bierze w nich udział
kilkuset wystawców, których stoiska i prezentacje ogląda kilkanaście tysięcy
gości. Na sukces wydarzenia wpłynęło wiele czynników – właściwe wyczucie czasu
i tematyki, sprawna organizacja i na pewno też miejsce, w którym co roku
gościmy – EXPO XXI Warszawa. Nasi goście polubili obiekt za profesjonalną
obsługę, możliwości techniczne i wygodną lokalizację. Jednak wystawców chętnych
do udziału w wydarzeniu co roku przybywa i aby zapewnić im możliwość
ekspozycji, stanęliśmy przed koniecznością podjęcia strategicznej decyzji o
przeniesieniu wydarzenia do innej lokalizacji –
tłumaczy decyzję Sławomir Giefing, Prezes GJC Inter Media. Po tylu wspólnych latach współpraca z EXPO XXI opierała się już nie na
relacjach biznesowych, ale wzajemnym zrozumieniu i zaufaniu. Dlatego szukając
partnera do naszych nowych przedsięwzięć, nie wyobrażaliśmy sobie nawiązania
współpracy z innym obiektem, niż EXPO XXI Warszawa.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET