Stowarzyszenie ICCA, liczące dzisiaj 1049 członków z 95 krajów, to najważniejsza organizacja na świecie, skupiająca profesjonalistów związanych z przemysłem spotkań. Członkowie ICCA podzieleni są geograficznie na oddziały oraz sektorowo, w zależności od specyfiki działalności. Oddział Europy Centralnej, będący drugim co do wielkości w ICCA, liczy w tej chwili 159 członków z 18 krajów: Niemiec, Austrii, Szwajcarii, Rosji, Polski, Czech, Ukrainy, Litwy, Łotwy, Estonii, Serbii, Węgier, Bułgarii, Słowacji, Słowenii, Gruzji, Azerbejdżanu i Uzbekistanu. Polskę w ICCA reprezentuje 11 członków.
Doroczne,
letnie spotkanie członków ICCA to przede wszystkim konferencja edukacyjna,
dlatego też gospodarze konferencji kładą duży nacisk na bogaty program
merytoryczny, którego mottem przewodnim będzie hasło „Money makes a world go
around”. Sesje edukacyjne zostały podzielone na dwa panele tematyczne, a uczestnicy
oraz zaproszeni goście postarają się odpowiedzieć w nich na pytania:
§ Jak
zmieniły się strategie firm w dążeniu do zdobywania nowego biznesu na
przestrzeni lat i jaką rolę grają w nich aspekty finansowe (temat oparty m.in.
na doświadczeniach firm PCO/DMC, stowarzyszenia, obiektu kongresowego, CVBs),
§ Czy w
dobie dużej konkurencji na rynku, obniżki cen są skutecznym narzędziem w
pozyskiwaniu nowego biznesu (jako wsparcie panelu przedstawione zostaną case
studies firm związanych z dobrami luksusowymi, PCO i obiektów).
W
trzeciej części spotkania wystąpi Martin Sirk, Dyrektor Zarządzający ICCA,
który przedstawi główne założenia nowej strategii stowarzyszenia, która
zostanie wdrożona na najbliższym kongresie w listopadzie br. Martin Sirk
odpowie również na pytania, dlaczego strategia jest zmieniana i jaki będzie
miała wpływ na rozwój nowego biznesu wśród członków stowarzyszenia.
Swoją
obecność na konferencji potwierdził również Michał Olszewski, wiceprezydent
Miasta Stołecznego Warszawa, który opowie o innowacyjnym i efektywnym kosztowo
projekcie Virtualna Warszawa. Pierwsza
na świecie mobilna nawigacja oparta na bikonach powstała z myślą o ułatwieniu
poruszania się po stolicy turystom oraz osobom niewidomym i słabo widzącym. Pionierskie
przedsięwzięcie ma przełożenie nie tylko na rozwój rynku turystycznego i
konferencyjnego w Warszawie, ale także promocję regionu. Projekt został bowiem
wyróżniony w prestiżowym konkursie „Mayors Challenge”, organizowanym przez
Bloomberg Philanthropies,
W
spotkaniu mogą wziąć udział zarówno członkowie ICCA, jak i firmy oraz
organizacje spoza stowarzyszenia, po wcześniejszej akceptacji Centrali ICCA.
Letnie spotkanie oddziału Europy
Centralnej ICCA to nie tylko edukacja, ale również tak ważny dla nas
networking. Zadbaliśmy więc o to, aby uczestnicy konferencji mieli wiele okazji
do nawiązywania nowych relacji biznesowych, m.in. podczas uroczystej Gala
Dinner w warszawskich Łazienkach, podczas interaktywnego zwiedzania Starego
Miasta, czy wycieczki statkiem po Wiśle – skomentowała wydarzenie
Anna Górska z EXPO XXI Warszawa, Przewodnicząca Oddziału Europy Centralnej
ICCA.
Partnerami spotkania są członkowie ICCA z Polski,
Poland Convention Bureau POT, Warsaw Convention Bureau WOT oraz Mazurkas Travel
Congress and Conference Bureau.
Dodatkowe informacje dostępne są na stronie www wydarzenia: http://iccacec2015.e-registration.pl/.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET