W ramach kampanii informacyjno-edukacyjnej Fortum mieszkańcy mogą dowiedzieć się więcej na temat poszczególnych sposobów ogrzewania pomieszczeń takich, jak piece opalane olejem, gazem czy węglem, jak również ciepła z sieci miejskiej, produkowanego w elektrociepłowniach. Według ekspertów to ostatnie rozwiązanie jest nie tylko konkurencyjne pod względem ceny, ale również najbardziej przyjazne dla środowiska.
Indywidualne źródła ciepła takie, jak piece węglowe przyczyniają się do powstawania w polskich miastach zjawiska tak zwanej niskiej emisji, która bardzo negatywnie wpływa na jakość powietrza. Rozwiązaniem, które pozwala na ograniczenie tego niekorzystnego zjawiska jest podłączenie do miejskiej sieci ciepłowniczej, szczególnie gdy ciepło produkowane jest w elektrociepłowniach, które muszą spełniać restrykcyjne normy emisyjne.
Przykładem takiego zakładu jest nowa elektrociepłownia Fortum, która powstanie w Zabrzu i zgodnie z planem zostanie oddana do eksploatacji do końca 2018 roku. Jej budowa przyniesie korzyści zarówno środowisku, jak i mieszkańcom obu śląskich miast. Zostaną w niej zastosowane najnowocześniejsze technologie służące do produkcji energii. Dzięki temu nowy zakład zapewni niezawodne dostawy ciepła sieciowego, a także przyczyni się do poprawy jakości powietrza w regionie.
W naszej letniej kampanii chcemy przybliżyć mieszkańcom zalety ciepła sieciowego, które jest konkurencyjne cenowo i należy do najbardziej ekologicznych sposobów ogrzewania pomieszczeń. Ponadto w ramach kampanii mieszkańcy mogą dowiedzieć się więcej na temat nowej elektrociepłowni, która zapewni ekologiczne ciepło sieciowe dla około 70 tysięcy gospodarstw domowych w Zabrzu i Bytomiu – mówi Jacek Ławrecki, rzecznik prasowy Fortum.
TEQUILA
odpowiada za opracowanie idei kreatywnej kampanii oraz przygotowanie wszystkich
kreacji. Materiały zostały utrzymane w zielonej tonacji, odpowiadającej kolorystyce
Fortum. Wyróżnia je zastosowanie różnego rodzaju czcionek, które nadają im
nowoczesny charakter i przyciągają wzrok. Reklamy pojawiły się w lokalnej
prasie, na city lightach w Zabrzu i Bytomiu oraz na internetowych banerach. W
ramach akcji agencja stworzyła również stronę internetową dedykowaną
projektowi, na której zostały zamieszczone informacje o inwestycji w dwóch
wariantach językowych – współczesnej polszczyźnie i w gwarze śląskiej.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET