TBWA PR dla marki Optima DHA
Margaryna Optima DHA zawiera olej
z mikroalg morskich, będący pierwotnym i bezpiecznym źródłem DHA. Kwas ten jest
kluczowym składnikiem budulcowym mózgu i siatkówki oka, wspomaga proces
myślenia i zapamiętywania oraz wspiera utrzymanie wzroku w dobrej formie. Włączając
produkt do codziennej diety, możemy wspomóc prawidłową pracę mózgu i wzroku.
Strategia wprowadzenia margaryny
na rynek została oparta na promocji prozdrowotnych właściwości produktu. W celu
przybliżenia dziennikarzom i konsumentom wpływu kwasu DHA na zdrowie dzieci,
dorosłych i osób starszych, do współpracy zaproszono dwoje ekspertów: Annę
Jelonek, dietetyka i technologa żywności oraz Tomasza Wachowiaka, właściciela
Szkoły Pamięci SPW. W ramach spotkania prasowego, zorganizowanego z okazji launchu
produktu, specjaliści opowiedzieli gościom o tym, dlaczego kwas DHA jest
niezbędny do prawidłowego funkcjonowania organizmu oraz w jaki sposób możemy
ćwiczyć mózg, by jak najdłużej cieszyć się świetną kondycją intelektualną. Dziennikarze
otrzymali również materiały eksperckie, które mogą stać się źródłem inspiracji
i pretekstem do dialogu na temat właściwości kwasu DHA i zdrowego żywienia.
Za przygotowanie strategii
launchu produktu, organizację spotkania prasowego, koordynację wszystkich
działań w ramach akcji oraz media relations odpowiada zespół agencji TBWA PR, którym
kieruje Dominika Socha, Account Manager.
Są projekty,
przy których praca to prawdziwa przyjemność i to jest właśnie jeden z nich. Zarówno
nam, jak i klientowi zależało na tym, by wprowadzenie margaryny Optima DHA na
rynek było powodem do rozpoczęcia dyskusji medialnej i społecznej na temat roli
kwasu DHA w diecie. Dlatego też położyliśmy duży nacisk na edukacyjny aspekt
akcji i do udziału w niej zaprosiliśmy uznanych ekspertów – mówi Agata Zioło, Account Director TBWA PR.