Szacuje się, że w Polsce około 4 miliony osób ma problemy ze słuchem, około 100 tysiącom poważne wady słuchu uniemożliwiają lub znacząco utrudniają normalne funkcjonowanie. Liczba ta stale rośnie, a zjawisko coraz częściej dotyka także ludzi młodych. Z myślą o komforcie klientów dotkniętych wadami słuchu sieć Media Markt udostępniła w swoich sklepach System Komunikacji Niewerbalnej - usługę tłumacza języka migowego (PJM/SJM) on-line. Takie rozwiązanie znacznie usprawnia zakupy, a dla osób głuchych jest często jedyną możliwością skorzystania z profesjonalnej porady w zakresie wyboru sprzętu elektronicznego.
Obsługa Systemu Komunikacji Niewerbalnej jest prosta i wygodna zarówno dla klientów, jak i pracowników sklepu. Osoby głuche zapraszane są przez sprzedawców do punktu obsługi klienta, gdzie za pomocą usługi wideo (wideotelefony i tablety) łączą się z tłumaczem języka migowego. Klient poszukujący sprzętu lub porady dotyczącej zakupów zadaje swoje pytania tłumaczowi, a ten – pełniąc rolę pośrednika – przekazuje je pracownikowi. Rozmowa pomiędzy klientem, pracownikiem a tłumaczem odbywa się na bieżąco, co pozwala szybko i sprawnie udzielić niezbędnych wyjaśnień. Dzięki temu posługujący się językiem migowym korzystają z tego samego, wysokiego poziomu obsługi, co inne osoby odwiedzające nasze markety – powiedział Andrzej Sobolik, Dyrektor Zarządzający siecią Media Markt.
Media Markt oferuje swoim klientom najbardziej kompleksową i atrakcyjną na rynku ofertę produktów i usług. System komunikacji niewerbalnej to kolejny krok w stronę zaspokajania potrzeb szerokiej grupy klientów. Takie rozwiązanie jest szczególnym udogodnieniem dla osób posługujących się językiem migowym nie tylko w okresie przedświątecznych zakupów. Odwiedzając sklepy Media Markt mogą każdego dnia korzystać z porady specjalistów przy wsparciu usługi SKN - tłumacza online: https://youtu.be/zhqpLawVHTU .
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET