Agencja MAB przygotowała kampanię
dla marki BMW pt.: „Sięgaj po nieznane”, promującą nowy model BMW X1. Działania
wspierają także komunikację BMW Comfort Lease, oferty leasingowej po raz
pierwszy skierowanej również do klientów indywidualnych. MAB odpowiada za adaptację
i produkcję spotu TV oraz radio a także za przygotowanie materiałów prasowych,
online i OOH. Kampania potrwa do 22 marca.
Kampania
„Sięgaj po nieznane” wprowadza nowy model BMW X1 i komunikuje ofertę leasingową
BMW Comfort Lease, która dotychczas była dostępna tylko dla klientów
instytucjonalnych. Dodatkowo, w spotach TV i online będzie promowany napęd na
4. koła – BMW xDrive.
MAB
odpowiada za przygotowanie materiałów do
kampanii ogólnopolskiej, w ramach której powstały dwa różne spoty TV, 15 i 30
s., emitowane w TVN, TVP i Polsacie. Agencja przygotowała także kampanię
prasową i online oraz materiały dealerskie, obejmujące radio, prasę, online i
OOH.
Kampania
trwa od 22 lutego do 22 marca 2016 r. Za zakup i
planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET