NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

Limitowana edycja BMW i3 z kampanią „I’ll be black. White not?”

2016-07-04 11:24:28

BMW i3 to „samochód jutra”. W pełni ekologiczny i nie emitujący spalin, został stworzony z myślą 
o ochronie środowiska. Z innowacyjnym napędem BMW eDrive, zasięgiem baterii do 200 km oraz niebanalną stylistyką, nadaje nowe oblicze pojazdom zasilanym energią elektryczną. 
To, co łączy i3 z poprzednimi modelami, to charakterystyczna dla BMW dbałość o detale i przestronne wnętrze. Wszystko po to, aby podróż była jak najbardziej dynamiczna i komfortowa. 

W ramach działań promujących BMW i3, Agencja MAB odpowiada za komunikację taktyczną i dealerską, a także przygotowanie materiałów prasowych i online. Działania poświęcone są limitowanej edycji modelu w dwóch wersjach Black & White z pakietem wyposażenia 
o wartości 12 229 zł. Zestaw obejmuje m.in. nawigację, element oświetlenia LED, 19” aluminiowe felgi i system BMW iRemote. Auta dostępne są w atrakcyjnej ofercie leasingowej eLeasing 101%.

Kampania potrwa do połowy czerwca 2016 r. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Initiative.

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: