TBWA
powiększa zespół Social Media o dwóch Moderatorów/Content Designerów. W marcu
br. do działu dołączyła Urszula
Hryniewicz i od tego czasu realizuje kampanie w mediach społecznościowych dla
klienta z branży spożywczej. Swoje doświadczenie zdobywała od 2010 roku
zajmując się moderacją i tworzeniem contentu w czołowych agencjach kreatywnych.
W wolnych chwilach czyta – głównie polskie i skandynawskie kryminały. Anna Pietrzkowicz, która zasiliła kręgi
social media w czerwcu br., początkowo związana była z branżą PR i pracowała
w znanych agencjach zajmujących się komunikacją, w których realizowała projekty
dla lokalnych, jak i globalnych marek. Następnie swoje zainteresowanie przeniosła na media
społeczne i doświadczenie zdobywała w jednej z czołowych agencji
interaktywnych. W TBWA zajmuje się obsługą fanpage’y, tworzeniem contentu,
bieżącą moderacją i animacją społeczności. Za swoje hobby uznaje podróże,
gotowanie i czytanie.
Paulina Zalewska dołączyła
do TBWA w kwietniu br., obejmując stanowisko Junior Account Executive i
wzmocniła tym samym dział digitalowy. Doświadczenie zdobywała w niezależnych
agencjach kreatywnych, biorąc udział w licznych projektach i realizując kampanie
internetowe.
W TBWA rozpoczęła swoją karierę od obsługi klienta z branży spożywczej,
natomiast obecnie angażuje się w działania dla marki związanej z bankowością.
Prywatnie jest fanką kina skandynawskiego i hiszpańskiego.
Zmiany
zaszły również w dziale kreacji, do którego w lipcu br. na stanowisko
Copywritera dołączył Adam Tokarski. Adam
ukończył studia na Wydziale Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu
Warszawskiego ze specjalizacją marketing polityczny. Doświadczenie w reklamie
zdobył dzięki pracy w agencjach reklamowych, natomiast zdolności copywriterskie
rozwinął realizując projekty dla znanych marek z branży FMCG, kosmetycznej, motoryzacyjnej czy
międzynarodowego operatora telefonii komórkowej. Jego pasją jest beatmaking, a
w wolnych chwilach trenuje judo.
Magdalena Lewandowska
ukończyła Technikum Fotograficzne, a także studia na kierunku Dziennikarstwo i
Komunikacja społeczna na Uniwersytecie Wrocławskim ze specjalizacją
Communication Design. Wcześniej pracowała w jednej z największych polskich
agencji reklamowych. Do działu Client Service TBWA dołączyła w styczniu 2016
roku obejmując stanowisko Account Executive. Obecnie współpracuje z firmami z
różnych branż m.in. motoryzacyjnej i kosmetycznej. Prywatnie interesuje się fotografią.
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET