Firma iPOS, polski start-up z sektora FinTech, wprowadza na rynek pierwsze kompleksowe rozwiązanie do obsługi płatniczo-fiskalnej, przygotowane z myślą o małych i średnich przedsiębiorcach. Kasoterminal iPOS duet to synonim szybkości i wygody, które zmienią podejście do prowadzenia biznesu i obsługi klienta w punkcie sprzedaży.
2015 rok przyniósł wiele zmian dla EXPO XXI Warszawa, związanych, m.in. ze wzmocnieniem pozycji obiektu w branży, wzrostem liczby klientów targowych oraz rozwijaniem portfolio imprez
o charakterze eventowym. Nowe perspektywy rozwoju sprawiły, że jeden z najbardziej znanych obiektów typu multivenue w stolicy zintensyfikował swoje działania promocyjne. Za realizację strategii marketingowej i komunikacyjnej EXPO XXI odpowiada Martyna Laskowska, która w sierpniu 2015 roku objęła stanowisko Marketing & PR Managera.
Firma Verifone, wiodący dostawca bezpiecznych rozwiązań płatniczych na świecie, rozszerza portfolio produktów dostępnych na polskim rynku o dwa urządzenia mPOS. Modele Verifone e355 i e265 są wszechstronnymi urządzeniami, które sprawdzą się zarówno w dużych sieciach handlowych, jak i w małych, 1-osobowych przedsiębiorstwach. Oba terminale są dostępne w Polsce od stycznia br.
Miesięcznik MICE Poland, organizator jednego z najbardziej prestiżowych konkursów dla branży MICE w Polsce, wybrał EXPO XXI Warszawa na lokalizację tegorocznej edycji Gali Osobowość Roku. Rozdanie statuetek dla wybitnych działaczy polskiego przemysłu spotkań odbędzie się 25 lutego br.
Agencja TBWA przygotowała kolejną kampanię reklamową płynu do mycia naczyń Pur,
w której jako ambasadorka marki powraca Bożena Dykiel. Tym razem u boku aktorki pojawi się również Mieczysław Hryniewicz – oboje znani są z serialu, w którym bawią widzów w roli sympatycznego małżeństwa.