Najwyższa jakość, świeże produkty, autentyzm oraz tradycja wspólnej celebracji posiłków
to charakterystyczne cechy włoskiego stylu kulinarnego. Pochodząca z Lombardii, znana
na całym świecie, najwyższej klasy woda mineralna S.Pellegrino, króluje na stołach najlepszych restauracji, zapewniając niezapomniane wrażenia smakowe. Teraz nowa edycja limitowana wody pojawiła się także w Polsce, zapraszając do prawdziwie włoskiej celebracji sztuki dobrego jedzenia.
W dniu 28 października br. Warsaw Convention Bureau organizuje wyjątkowe wydarzenie dla przedstawicieli branży MICE – jedyny w Polsce, interaktywny wykład Paula Kennedy, jednego z najbardziej uznanych autorytetów związanych z przemysłem spotkań na świecie. Spotkanie p.t. “Making trade shows and live marketing event pay!” odbędzie się w EXPO XXI Warszawa, które zostało partnerem projektu.
Wraz z dynamicznym rozwojem płatności elektronicznych w kraju zmieniają się także preferencje Polaków dotyczące płatności. 32% rodaków przyznaje, że chciałoby opłacić przejazd taksówką za pomocą karty. Dzisiaj jest to możliwe m.in. w taksówkach należących do rozwijanego przez firmę Verifone systemu TAXI360. W taksówkach korzystających z systemu TAXI360 liczba transakcji elektronicznych przekroczyła 100 tys. miesięcznie.
Z myślą o dużych rodzinach, ceniących wygodę i komfort, BMW wprowadziło na rynek pierwsze w historii BMW serii 2 Gran Tourer. Kampania reklamowa nowego modelu, realizowana przez agencję MAB, rozpoczęła się 17 sierpnia br.
W sierpniu wnętrze Hali nr 4 w EXPO XXI Warszawa zamieniło się w scenerię rodem z Londynu czasów wiktoriańskich. Wszystko za sprawą Mega Room Escape – oryginalnej zabawy, skierowanej zarówno do firm szukających pomysłu na imprezę integracyjną, jak i osób indywidualnych. Uczestnicy zostają przeniesieni do Londynu czasów Sherlocka Holmesa i tylko dzięki współpracy oraz wykonaniu zadań, mogą się z niego wydostać. Organizatorem projektu jest agencja Action Group.
TBWA oraz iSpot, sieć salonów z pełną ofertą produktów Apple, nawiązały współpracę. Obecnie agencja jest w fazie realizacji projektu dla marki iSpot. W prace nad nim są zaangażowane działy strategii i kreacji TBWA.