W czerwcu br. na sklepowych półkach pojawiła się pierwsza w Polsce margaryna zawierająca kwas DHA – Optima DHA, której producentem są Zakłady Tłuszczowe „Kruszwica” SA. Za działania PR związane z wprowadzeniem produktu na rynek odpowiada agencja TBWA PR.
Fortum rozpoczęło w Zabrzu i Bytomiu kampanię informacyjno-edukacyjną „Sztrom i hajcong bez marasu”, przygotowaną przez agencję TEQUILA. Celem akcji, w całości prowadzonej w gwarze śląskiej, jest przybliżenie mieszkańcom regionu zalet ciepła sieciowego, które stanowi jeden z najtańszych i najbardziej ekologicznych sposobów ogrzewania pomieszczeń. Ponadto Ślązacy będą mogli dowiedzieć się więcej na temat nowej elektrociepłowni Fortum w Zabrzu, która zapewni ekologiczne ciepło dla około 70 tysięcy gospodarstw domowych w Zabrzu i Bytomiu.
Z początkiem lipca rozpoczęły się zapisy na konferencję ICCA (International Congress and Convention Association) Central European Chapter Summer Meeting, najbardziej liczącego się stowarzyszenia organizatorów kongresów i konferencji na świecie. Wydarzenie odbędzie się 26 sierpnia 2015 roku w EXPO XXI Warszawa, obiekcie przynależącym do ICCA. Konferencja to nie tylko okazja do spotkania dla członków stowarzyszenia, ale także niepowtarzalna szansa zaprezentowania Warszawy jako atrakcyjnej i profesjonalnej destynacji spotkań, szczególnie dla dużych, liczących się wydarzeń naukowych.
Żaneta Berus, Prezes EXPO XXI Warszawa i Członek Zarządu Sapphire Group Poland, została wyróżniona nagrodą „Businesswoman Roku 2014” w konkursie dla kobiet biznesu, organizowanym przez miesięcznik „Businesswoman & Life”.
W 2014 roku w polskiej branży płatności elektronicznych miało miejsce kilka istotnych wydarzeń. Mieliśmy do czynienia ze zmianami w obszarze legislacyjnym i w stosunku Polaków do płatności elektronicznych. Byliśmy świadkami przełomowych decyzji biznesowych. Wszystko to wpływa na kierunek rozwoju branży płatności w Polsce. Najważniejsze zmiany i ich możliwy wpływ na sytuację w 2015 roku analizuje Tomasz Wejcman, Country Manager firmy Verifone.
Dzięki wyjątkowemu doborowi składników, margaryny Optima każdego dnia wspierają zdrowie Polaków. 2 czerwca br. do tej wyjątkowej rodziny dołączył kolejny innowacyjny produkt – Optima DHA. Sięgając po nową margarynę konsumenci będą mogli uzupełnić niedobory kwasu DHA w diecie i tym samym zadbać o odpowiednie funkcjonowanie mózgu i wzroku.