Akademia „Marka jest kobietą” rozwija skrzydła. Już 23 kwietnia br. inicjatywa stworzona z myślą o przedsiębiorczych kobietach nastawionych na rozwój swoich kompetencji, zawita do stolicy. Inauguracyjne spotkanie pod hasłem "Marka jest kobietą - siła kobiecości" odbędzie się w EXPO XXI Warszawa.
Emocje i motoryzacyjne przeżycia to nieodłączny element świata BMW, do którego marka zaprasza w swojej najnowszej kampanii wizerunkowej. Działania reklamowe rozpoczęły się 16 marca. Za ich realizację odpowiada agencja MAB.
EXPO XXI Warszawa, najbardziej znany obiekt eventowy stolicy, rozwija swoją strukturę. Od stycznia Paulina Podolak awansowała na stanowisko Marketing & PR Specialist. Do zespołu dołączyła także Agnieszka Chachiel, pełniąc funkcję Senior Project Managera w dziale Service Center.
Agencja TBWA już po raz kolejny będzie odpowiedzialna za kompleksową obsługę kreatywną i komunikację marketingową łódzkiej Manufaktury. W ramach współpracy na 2015 rok zaplanowano sześć odsłon kampanii reklamowej, opartej na połączeniu nowoczesności miejsca z włókienniczymi tradycjami miasta. Pierwsza rozpoczęła się w marcu br.
Prezes EXPO XXI Warszawa, Żaneta Berus, już po raz drugi wystąpi w panelu eksperckim przygotowanym w ramach projektu „Poland – Meetings Destination”. Tegoroczna edycja konferencji organizowanej przez The Warsaw Voice, odbędzie się 16 marca br. na Stadionie Narodowym w Warszawie.