Od czerwca br. Żaneta Berus, Prezes EXPO XXI Warszawa, dołączyła do Zarządu Sapphire Group Poland, właściciela obiektu. Natomiast Dariusz Matysiak, Dyrektor Administracyjny EXPO XXI Warszawa, objął stanowisko Dyrektora Operacyjnego. Zmiany podyktowane są strategicznymi planami rozwoju grupy w kraju i za granicą.
Kwas DHA jest składnikiem niezbędnym do prawidłowego funkcjonowania wzroku i mózgu człowieka na każdym etapie życia. Już kobiety w ciąży powinny dbać o jego odpowiedni poziom w organizmie, ponieważ ma on istotny wpływ zarówno na ich zdrowie, jak i na rozwój dziecka. Niestety w diecie Polaków znajduje się znacznie mniej kwasu DHA, niż wynika to z zaleceń żywieniowych. W uzupełnieniu niedoboru może nam pomóc wyjątkowy produkt – Optima DHA, wprowadzony właśnie na rynek przez ZT „Kruszwica”.
Akademia „Marka jest kobietą”, inicjatywa stworzona z myślą o przedsiębiorczych kobietach szukających realizacji w życiu zawodowym i osobistym, po raz drugi zawita do Warszawy. 17 czerwca br. w EXPO XXI Warszawa odbędzie się spotkanie p.t. „Droga na szczyt jest bliżej niż Ci się wydaje – debata w gronie kobiet sukcesu” z udziałem Żanety Berus, Prezes EXPO XXI Warszawa, Anny Górskiej, Przewodniczącej Oddziału Europy Centralnej ICCA oraz Małgorzaty Morek, Dyrektor ds. Rozwoju Franczyzy w firmie ACCOR Orbis Grupa Hotelowa.
Srebro, naturalny składnik występujący w przyrodzie, stosowane
jest w medycynie jako skuteczny środek w walce z bakteriami
i drobnoustrojami. Lecznicze właściwości srebra wykorzystuje się także
w opatrunkach, co sprzyja leczeniu zarówno drobnych skaleczeń, jak
i skomplikowanych ran pooperacyjnych, zapewniając szybki powrót
do pełnej sprawności. Taką funkcję spełnia opatrunek Cosmopor
Antibacterial fi rmy PAUL HARTMANN zawierający jony srebra,
które zabijają bakterie aż w 99,9%.
Szanowni Państwo, mamy przyjemność poinformować, że spółka GJC Inter Media, jeden z kluczowych organizatorów wydarzeń targowych i EXPO XXI Warszawa, najbardziej znany obiekt eventowy stolicy, nawiązały długofalową współpracę. Projekt obejmuje trzy nowe wydarzenia targowe, które GJC Inter Media zorganizuje w najbliższych latach w EXPO XXI Warszawa.
18 maja br. rozpoczęła się najnowsza kampania Perwoll z udziałem Mai Sablewskiej, ambasadorki marki, pod hasłem „Wygraj zakupy z Mają w Mediolanie”. TBWA odpowiada za realizację spotu reklamowego, materiałów POS i kreacji internetowych promujących akcję.