Do zespołu agencji TBWA PR dołączyła Emilia Kulas na stanowisko Account Executive oraz Laura Domagała jako Junior Account Executive, zasilając szeregi działu Consumer PR.
W dniach 24-25 stycznia 2015 roku odbyła się Wystawa 25-lecia „Smaczna Polska”, skupiająca czołowych przedsiębiorców z branży rolno-żywnościowej. Impreza zlokalizowana została w EXPO XXI Warszawa, najbardziej znanym obiekcie eventowym stolicy, który został uhonorowany nagrodą specjalną za pomoc w organizacji wydarzenia.
Na koniec 2014 roku dostęp do szerokopasmowego Internetu doprowadzanego światłowodami do domów (FTTH) lub budynków biurowych (FTTB) miało prawie 15 milionów abonentów z krajów europejskich. Co ważne, w ciągu całego ubiegłego roku liczba łącz światłowodowych FTTH/B wzrosła na Starym Kontynencie o ponad 50 proc. – wynika z najnowszego Rankingu FTTH, zaprezentowanego przez FTTH Council Europe podczas dorocznej konferencji, która odbyła się w dniach 10-12 lutego br. w EXPO XXI Warszawa.
30 stycznia, podczas uroczystej gali w podwarszawskim Transcolor, po raz siódmy rozdane zostały prestiżowe nagrody „Osobowość Roku” branży MICE, przyznane w ramach konkursu organizowanego przez miesięcznik MICE Poland. Tegoroczne wyróżnienie w kategorii „Menadżer Obiektu” trafiło w ręce Żanety Berus, Prezes Zarządu EXPO XXI Warszawa.
W dniach 4-6 lutego 2015 roku w EXPO XXI Warszawa odbędzie się 11. edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii RemaDays, organizowanych przez GJC Inter Media. W trakcie trzech dni najbardziej znany obiekt eventowy stolicy będzie gościł kilkuset wystawców i tysiące gości, zainteresowanych tematyką reklamy.
Styczeń to czas podsumowań, zamykania ważnych spraw z minionego roku, a że dla EXPO XXI Warszawa było on pod wieloma względami wyjątkowy, to pokusiliśmy się o refleksję na temat minionych miesięcy, ciekawych wydarzeń i trendów, które mogliśmy zaobserwować w 2014 roku.